Thursday, July 17, 2008

0102071429_Amaran Terhadap Kerajaan Thagut Malaysia Tentang Kezaliman ISA

Versi: Bahasa Melayu
No Rujukan: 0102071429 - MSM
Tarikh: 2 Rejab 1429 Hijriah

Bismillahirrahmanirrahim

KENYATAAN MEDIA RASMI

Majlis Asy-syura Al-Mujahidin
Tandzim Al-Qaeda Bahagian Asia Tenggara


Kepada: Kerajaan Thagut Malaysia

Salam Kesejahteraan Untuk Orang-Orang Yang Mendapat Hidayah,

Perkara: Amaran Terhadap Kerajaan Thagut Malaysia Tentang Kezaliman ISA

Segala puji bagi Allah yang menjadikan Jihad Fi Sabilillah sebagai puncak tertinggi Islam serta shalawat dan salam atas Nabi Muhammad Sallallahualaihi Wasallam yang senantiasa tegar berdiri menjulang Islam, hingga ke akhir hayatnya.

Amma Ba'du,

Majlis Asy-Syura Al-Mujahidin memandang besar peristiwa hitam yang berlaku di Malaysia, pada tanggal 28 & 29 Jamadil Akhir bersamaan 2 & 3 Julai 2008. Akhi Shahrial Sirin, yang telah 7 tahun ditahan dibawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) kerana dikatakan terbabit dengan gerakan Jihad Fi Sabilillah dinafikan haknya daripada melawat anaknya Aina Mardiah binti Shahrial yang koma akibat terjatuh di rumahnya.

Walaupun usaha untuk cuba meminta pelepasan sementara daripada kerajaan thagut telah dimulakan daripada awal, pihak polis sengaja melambat-lambatkan pelepasan sementara tersebut. Akhirnya, Akhi Shahrial Sirin tidak sempat melihat anaknya ketika anaknya masih hidup. Beliau tiba hanya setelah anaknya itu meninggal dunia.

Kepada Pemerintah Thagut Malaysia, kami memandang serius kezaliman ini. Kami juga sedang melihat perkembangan yang berlaku di Malaysia dengan begitu teliti. Dari medan yang sedang berkobar dengan api peperangan, dari medan jihad Pattani Darussalam, kami berikrar bahawa hari itu pasti datang. Pada hari itu kami pasti akan hancurkan kamu. Kami hanya menanti detik yang sesuai insyaallah. Yang haq pasti datang. Kebatilan pasti lenyap.

Kami melontarkan yang hak kepada yang batil lalu yang hak itu menghancurkannya, maka dengan serta merta yang batil itu lenyap. (Surah Al-Ankabut ayat 18)

"Yang benar telah datang dan yang batil telah lenyap. Sesungguhnya yang batil itu adalah sesuatu yang pasti lenyap.” (Surah Al-Isra’ ayat 81)

Gunakanlah sisa-sisa masa ini untuk kembali bertaubat. Kembalilah pada hukum Allah, berhenti daripada memusuhi Jihad, Mujahidin serta para daie, bebaskan tahanan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) dan berhenti daripada menjalinkan hubungan dengan negara yang memusuhi atau memerangi kaum Muslimin. Insyaallah, jika itu kamu lakukan, kamu pasti selamat.

Dan kemenangan itu milik Allah seluruhnya.

Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar!

Abu Ubaidah
Muhajir dan Mujahid Pattani Darussalam
Merangkap Jeneral Awwal, Tandzim Al-Qaeda Bahagian Asia Tenggara

5 comments:

BebasBro said...
This comment has been removed by the author.
BebasBro said...

INGAT !!! Kalo orang Indonesia beli vocer pulsa XL ato beli pulsa elektronik XL Rp. 10.000,- maka dia telah membuang Devisa indonesia ato dia telah memberi uang ato men-SUPORT uang Rp. 8.380,- kepada Malaysia.

Makanya JANGAN beli/berlangganan: PT Excelcomindo Pratama, Tbk. Produknya adalah GSM (XL Prabayar dan XL Pasca Bayar). Karena milik Malaysia. Komposisi Saham: 83,8% Indocel Holding Sdn. Bhd. (Malaysia), 16% ETISALAT (Uni Ermirat Arab), 0.2% Publik. Lihat di http://www.xl.co.id/HubunganInvestor/ProfilXL/PemegangSaham.aspx

Dan Visi XL: “Menjadi pemenang seluler Indonesia, memuaskan pelanggan, pemegang saham dan karyawan" ini jelas tidak menguntungkan sama sekali bagi orang indonesia. Lihat di ttp://www.xl.co.id/HubunganInvestor/InformasiuntukInvestor/Saham.aspx

INGAT !!! Orang Indonesia telah disakiti oleh Malaysia.
INGAT !!! Malaysia telah MALING pulau Ligitan dan Sipadan, telah MALING kebudayaan Indonesia yaitu: REOG, tari Pendet, dll., memprovokasi di AMBALAT dan terakir telah mengirim NOORDIN M. TOP dan Dr. ASHARI untuk mengebom Indonesia

Efull47 said...

malingsia fuck u!!!!

Maverick said...
This comment has been removed by the author.
GENERASI SYUHADA said...

Bismillah........ agama telah sempurna wahyu telah terputus.setiap orang yang memasukan tambahan dalam agama ini akan hancur binasa.sungguh telah terlihat diupuk pancaran Al-Qur'an dan As-Sunnah kini terlihat di Bumi Indonesia.para Muwahid telah mengeluarkan suara.Para Mujahid telah memualai, api peperanagn kini memercik dan akan membakar setiap dada manusia.dan sungguh manusia telah diberiakn pilihan apakah memilih jalan Allah atau jalan Thagut.?diri kitalah yang memilih sebenarnya tidak ada manusia yang menginginkan permusahan,apalagi membunuh sesama manusia,akan tetapi inilah perintah Rabb kami dan ini Sunnah Nabi kami yang memerintahkan kami untuk memerangi kaum kuffar,murtad,
dari semenjak adam turun bersama iblis kedunia kebencian dan permusuhanpun telah ada.maka demi Allah yang meninggikan langit tanpa tiang,yang menancabkan gunug sebagai pasak yang menurunkan AlQu'an sebagai pedoman,mengutus Rasul-Nya dengan Wahyu,kami tidak akan meninggalkan perintah ini,sampai kalimat Allah yang paling tinggi,atau kami gugur dalam perjuangan.Hasbunaallah wani'man waqil.wahai akhli tauhid bangunlah siapkan barisan perbaiki niat,hadapkan wajah kalian dengan lurus dalam agama Allah ini,lepaskanlah teriakan Takbir Allahu Akbar Allahhu Akbar Allahu Akbar,wahai pemegang panji naikkanlah panjimu.wawahai kuda Allah paculah kudamu kibaslah debu kehinaan ini.wahai para biarawan malam yang terus menangis sepanjang malam keluarlah dari rumahmu kita sambut panggilan ini.