Thursday, July 17, 2008

0113071429_Penafian Gencatan senjata

Versi: Bahasa Melayu
No Rujukan: 0113071429 - MSM
Tarikh: 13 Rejab 1429 Hijriah

Bismillahirrahmanirrahim

KENYATAAN MEDIA RASMI

Majlis Asy-syura Al Mujahidin
Tandzim Al-Qaeda Bahagian Asia Tenggara


Kepada: Seluruh kaum Muslimin

Assalamualaikum,

Perkara: Penafian Terhadap Dakwaan Gencatan Senjata Oleh Sebuah Pertubuhan Yang Mendakwa Terlibat Dengan Konflik di Pattani Darussalam.

Segala puji bagi Allah, Rabb bagi Mujahidin dan semesta alam ini, serta shalawat dan salam atas pemimpin orang-orang yang bertaqwa, Nabi Muhammad Sallallahualaihi Wasallam.

Amma Ba'du,

Majlis Asy-Syura Al-Mujahidin, Tandzim Al-Qaeda Bahagian Asia Tenggara dengan ini menafikan sekeras-kerasnya kenyataan palsu pertubuhan yang digelarkan pihak tentera Kerajaan Musyrikin Buddha Thailand sebagai Gabungan Bawah Tanah Selatan Thai yang mengisytiharkan berlakunya gencatan senjata di Pattani Darussalam.

Kami menegaskan bahawa kenyataan yang datangnya daripada pertubuhan yang tidak pernah dikenali sebelumnya itu tidak lebih daripada usaha perang saraf Kerajaan Musyrikin Buddha Thailand untuk menghentikan Jihad Fi Sabilillah di Pattani Darussalam. Ini dikuatkan dengan ikrar taat setia ‘pertubuhan’ itu terhadap Raja Thailand, sesuatu yang jelas bertentangan dengan prinsip wala’ dan bara’ (kecintaan dan permusuhan) dalam Islam.

Justeru, kami memberikan berita baik kepada ummah ini bahawa kami para Muhajir di Pattani Darussalam dan sahabat-sahabat kami daripada kaum Ansar, tidak akan menghentikan Jihad Fi Sabilillah ini. Jihad ini akan terus berlangsung sesuai dengan kehendak Allah.

Dan kemenangan itu milik Allah seluruhnya.

Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar!

Abu Ubaidah
Muhajir dan Mujahid Pattani Darussalam
Merangkap Jeneral Awwal, Tandzim Al-Qaeda Bahagian Asia Tenggara

2 comments:

Fkausar Live said...

Wkwkwkk blog x muslim
Atau blog kaum kristen, hindu, komunis atau budha? Buktiin dong kmampuan merusak kalian! Mnurut gue kalian tidak lebih dr pengecut! Smoga keluarga kalian diracun orang! Wkk yhe..yhe man! Lets play and kill! By gereja setan. Copyright@ idiot inc corp 2009. Trdaftar di vatikan. Lanjotgan saudaraku di patani dan bunuh lebih banyak musuh! From aceh with mujahidin

Anonymous said...

semoga Allah selalu menolong kalian yang berjuang dijalanNya....amiin