Wednesday, August 6, 2008

0120071429_Khabar Gembira Untuk Ummah!

Versi: Bahasa Melayu
No Rujukan: 0120071429 - MSM
Tarikh: 20 Rejab 1429 Hijriah

Bismillahirrahmanirrahim
KENYATAAN MEDIA RASMI

Majlis Asy-syura Al Mujahidin
Tandzim Al-Qaeda Bahagian Asia Tenggara



Kepada: Seluruh kaum Muslimin

Assalamualaikum,

Perkara: Khabar Gembira Untuk Ummah!

Segala puji bagi Allah, Rabb nya para siddiqin, serta shalawat dan salam atas Mujahid dan Murabith terulung, Nabi Muhammad Sallallahualaihi Wasallam.

Amma Ba'du,

Berdasarkan kesepakatan Majlis Asy-Syura Al-Mujahidin yang telah bermesyuarah di Pattani Darussalam pada hari ini, tanggal 20 Rejab 1429, Tandzim Al-Qaeda Bahagian Asia Tenggara ingin memberikan khabar gembira kepada ummah dengan tiga hal berikut:



Pertama: Majlis Asy-Syura Al-Mujahidin, Tandzim Al-Qaeda Bahagian Asia Tenggara berjanji akan tetap tunduk dan patuh dengan penuh taat terhadap Allah Rabbul Jalil dan Rasulullah Sallallahualaihi Wasallam dalam meneruskan Jihad Fi Sabilillah yang penuh Barakah ini. Kami akan sentiasa memelihara niat kami dalam Jihad ini dan akan berusaha gigih dalam menegakkan kalimah Allah di muka bumi ini disamping memacu usaha yang berterusan dan proaktif dalam mencetuskan perpaduan utuh keseluruhan fraksi-fraksi Mujahidin di Asia Tenggara, insyaallah.

Kedua: Majlis Asy-Syura Al-Mujahidin, Tandzim Al-Qaeda Bahagian Asia Tenggara mengulang kembali baiah/ikrar kami untuk tetap taat terhadap Ulil Amri, pemimpin para mujahidin, Asy-Syeikh Al-Mujahid Usaamah bin Laadin Hafizahullah serta timbalan beliau Asy-Syeikh Al-Mujahid Ayman Az-Zawahiri Hafizahullah. Kami akan terus berperang dibawah lembayung bendera yang beliau kibarkan selagi mana ketaatan kepada beliau itu tidak menyalahi ketaatan kepada Allah dan Rasulullah Sallallahualaihi Wasallam. Kami sesekali tidak akan meninggalkan baiah/ikrar kami ini dan kami tidak akan meminta ianya dibatalkan, insyaallah.

Ketiga: Majlis Asy-Syura Al-Mujahidin, Tandzim Al-Qaeda Bahagian Asia Tenggara akan memulakan kempen baru peperangan yang dinamakan dengan kod OPERASI TAWBAH, bermula Muharam 1430. Segala perkara tentang kempen peperangan ini akan kekal rahsia sehingga kempen ini dimulakan kelak insyaallah. Kempen baru ini yang akan menjadi satu kejutan baru bagi rejim thagut di Asia tenggara insyaallah, memerlukan doa daripada seluruh ummah ini. Kaum muslimin juga diminta bersiap sedia bermula sekarang untuk menggabungkan diri dalam kempen ini. Serentak dengan itu juga, Majlis Asy-Syura Al-Mujahidin, Tandzim Al-Qaeda Bahagian Asia Tenggara telah menstrukturkan kembali kepimpinan organisasi mengikut penstrukturan berikut untuk mendepani perubahan yang mungkin berlaku setelah bermulanya kempen itu kelak:



STRUKTUR KEPIMPINAN TERTINGGI MAJLIS ASY-SYURA AL-MUJAHIDIN

Amir Majlis Syura
Asy-Syeikh Abu Ukkasyah Al-A’rabi Hafizahullah

Timbalan Amir
Asy-Syeikh Imam Waqqas Hafizahullah

Jeneral Awwal
Asy-Syeikh Abu Ubaidah Hafizahullah

Jeneral Thani
Asy-Syeikh Abu Abdillah Hafizahullah


Semoga Allah meredai kita semua.

Dan kemenangan itu milik Allah seluruhnya.

Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar!

Asy-Syeikh Abu Ubaidah Hafizahullah
Muhajir dan Mujahid Pattani Darussalam
Merangkap Jeneral Awwal
Majlis Asy-Syura Al-Mujahidin
Tandzim Al-Qaeda Bahagian Asia Tenggara

19 comments:

jundy said...

Alhamdulillah, Terima kasih banyak.
bagaimana cara menuju ke sana? bagaimana cara bergabung dengan para muhajirin disana?, apa harus melalui jama'ah2 yang ada di indonesia atau di malaysia? atau bisa langsung berangkat sendiri?.

Anonymous said...

assalamualaikum...
salam sejahtera...

boleh tak bagitau macamana caranya bagi saya untuk mengikuti mujahidin2 ini..?saya asal dari sabah...n penguatkuasaan agama disini amat lemah..apatah lagi pendakwah..kalau ada pun jarang2..maksud saya kem2 pendakwah kurang...

ada cara..?terima kasih utk segala info..

cia said...

doakan saya .....

Umar Al-Lumbuky said...

Assalamualaikum warahmatullah. semoga dengan tulisan ini bisa di baca oleh.hamba Allah yang mau membimbing dan menunjukan jalan menuju bumi jihad. saya ingin melaksanakan tanggung jwab saya yang di bebankan Allah pada kita semua.yaitu jihad hukumnya fardu a'in.wahai saudaraku yang mengetahui jalan berilah tahu bagaimana caranya.semoga Allah memenagkan agam-Nya. dan menolong Mujahidin.dan menggabungkan say termasuk mereka.Amiin.Umar Al-Lumbuky

Zulkifli Abdillah said...

KATANYA "MUJAHID" TETAPI SHOLAT TAK PERNAH, MEMBUNUH SESAMA MOSLEM, APAKAH ITU NAMANYA "MUJAHID" . KLO BERANI KITA BERTARUNG DI SENAYAN.

Futsal_shoping Friendly said...

dasar malingsia bisanya cuma ngomong doang di belakang dasar anjing... U semuaya

Army said...

woiiii gembong2 terorris!! gue ANTI MALAYSIA! malingsia..!! peerintah RI memang tidak terlalu tegas.. untuk membantai MALAYSIA! tapi kami segenap rakyat,,, mau membantai malaysia!!! yg kaya anjing!! ktnya negara Islam,, tapi kok mengklaim milik org seenaknya jaa.!!! katro MALAYSIA!! jgn bawa2 nama islam klo mau melakukan tindakan terorris!! islam tuh penuh perdamaian!

Anonymous said...

Ini nih kalau orang melayu lebih arab dari orang arab.....jadinya aneh2 ....dasar pembunuh !!!

Army said...

JANGAN MENGAKU ISLAM!! SEMENTARA KAU MEMBUNUH SESAMA ISLAM!!! ISLAM PENUH PERDAMAIAN! MEMANG JIHAD ITU WAJIB.. TP DI WAKTU YG TEPAT!! BUKAN ASAL JIHAD SAJA!! SEPERTI NORDIN NGENTOD! KLO MINAT JIHAD MENDING KALIAN SEMUA PARA MUJAHIDIN PERGI KE PALESTINE .. DAN BUMI HANGUSKAN ISRAEL (ZIONISM) KAMI SMUA MENDUKUNG !! MALAYSIA ALWAYS SUCKS!! MALAYSIA FUCK!!

Teguh Arifiyadi Idea's said...

aslmknm..wahai sahabat sesama muslim..jangan mudah percaya dengan apa yang ditulis,,karena bisa juga ini merupakan upaya agen intelenjen asing seperti israel atau agen lainnya yang ingin memecah belah kaum muslim dengan mengatasnamakan al qaedah..dan blog ini bukan satu-satunya blog yang mengajarkan hasutan atau bertindak seolah-olah milik al qaedah,,,dengan semakin banyak respon menunjukkan keberhasilan blog ini untuk menghasut pembaca..berjuanglah dengan hati dan pikiran yang jernih,,kebenaran akan menemukan jalannya sendiri..waslkm

Unknown said...

DASAR PENJAHAT KALIAN!! NGE BOM INDONESIA DENGAN ALASAN JIHAD... ITU BUKAN JIHAD TAPI JAHAD...!!! YA ALLAH.. MUSNAHKANLAH ORANG2X INI DARI MUKA BUMI INI.... MEREKA HANYA MENJELEK2KAN SAJA AGAMA ISLAM.. INGAT, ISLAM ADALAH AGAMA YANG PENUH DENGAN KEDAMAIAN!!!

positive said...

Jangan ganggu Kami. Kami TIdak takut, Go Indonesiaunite. Jika berjihad jangan di Indonesia.

Blog Berisi Pesan Al Qaeda Muncul Di Internet

Anonymous said...

Kebencian tidak pernah berakhir dengan kebencian..

BebasBro said...

Assalamu 'alaikum Wr. Wb.

Alhamdulillah, pd dasarnya sebagian besar Commentator yg mem-posting tidak sependapat dengan yg punya BLOGG, termasuk saya.
MUI, Ustadz Abu Bakar Baasyir, tokoh2 Islam Indonesia, dan Organisasi Islam Indonesia telah mengeluarkan stetmen yg pada intinya mengatakan bahwa: "Jihad yg mereka lakukan di Indonesia adalah tidak benar, karena Indonesia bukan daerah konflik."
Menurut saya Jihad yg harus dilakukan di Indonesia antara lain adalah:
1. Membeli produk komoditi lokal, produk industri dalam negeri Indonesia dan produk BUMN/BUMD. Seperti contoh: Oli dan produk PERTAMINA laennya, semen GRESIK, dibidang telekomunikasi: beli/berlangganan TELKOMSEL (simpati, As, Hallo, Internet Flas), TELKOM (PSTN, Flexi dan Speedy) dan INDOSAT (Mentari, IM3 dan IM2). Beli produk GARMEN lokal, beli spatu Cibaduyut, dsb.
2. Berusaha TIDAK MEMBELI produk impor terutama produk Amerika, Yahudi dan antek-anteknya.JANGAN beli/berlangganan: EXELCOMINDO (XL dan Jempol. karena punya orang Malaysia), Tree (Eropa), AXIS (arab) dan provider/Operator modal asing laennya. Jangan makan KENTUCKY, MC-D. jangan minum coca-cola, fanta, sprite dll.
3. Untuk pengusaha Indonesian yg punya modal banyak berusahalah untuk membikin produk sendiri yg bisa dijual di pasar lokal syukur2 bisa Export. Misalnya Telpon Selluler, motor roda 2, mobil dsb. seperti pandangannya pak Jusuf Kalla bahwa kita harus bisa memproduksi dan mengolah sumber daya kita sendiri. Pemerintah harus mengadakan kontrak ulang terhadap kontrak karya yg di kuasai asing, seperti NEWMONT, FREEPORT, EXSON MOBILE dll terhadap prosentase pembagian indonesia. minimal 80% indonesia dan 20% perusahaan asing.
4. Kita harus mendukung Pemerintah SBY. Antara laen: laporkan kalo kita tahu ada penyelundupan, waspada kl ada orang baru disekitar kita (jangan2 teroris). Dukung KPK jangan malah menggerogotinya. Bersihkan SENAYAN dari Legislator KORUP. Bagi yg kalah PEMILU jangan ngamuk dan memPROFOKASI massa, hrs LEGOWO bersabar untuk bertanding lg 5 tahun yg akan datang.
5. Bagi yg sudah memenuhi NISOP, berZAKATlah, karena untuk membersihkan diri kita dan harta kita, dan sangat membantu bagi yg menerimanya.
Masi banyak yg bs kita lakukan yg termasuk katagori JIHAD.
Kl ekonomi Indonesia kuat maka Indonesia kuat dalam finasial, maka insonesia akan mampu untuk menangkal teroris, membeli senjata dan mesin perang, melatih polisi, tentara dan intelijen, mampu membiayai operasi2 keamanan negara, dan lain sebagainya.
Semoga berguna untuk yg baca kususnya saya sendiri.
Wassalamu 'alaikum Wr. Wb.

BebasBro said...

INGAT !!! Kalo orang Indonesia beli vocer pulsa XL ato beli pulsa elektronik XL Rp. 10.000,- maka dia telah membuang Devisa indonesia ato dia telah memberi uang ato men-SUPORT uang Rp. 8.380,- kepada Malaysia.

Makanya JANGAN beli/berlangganan: PT Excelcomindo Pratama, Tbk. Produknya adalah GSM (XL Prabayar dan XL Pasca Bayar). Karena milik Malaysia. Komposisi Saham: 83,8% Indocel Holding Sdn. Bhd. (Malaysia), 16% ETISALAT (Uni Ermirat Arab), 0.2% Publik. Lihat di http://www.xl.co.id/HubunganInvestor/ProfilXL/PemegangSaham.aspx

Dan Visi XL: “Menjadi pemenang seluler Indonesia, memuaskan pelanggan, pemegang saham dan karyawan" ini jelas tidak menguntungkan sama sekali bagi orang indonesia. Lihat di ttp://www.xl.co.id/HubunganInvestor/InformasiuntukInvestor/Saham.aspx

INGAT !!! Orang Indonesia telah disakiti oleh Malaysia.
INGAT !!! Malaysia telah MALING pulau Ligitan dan Sipadan, telah MALING kebudayaan Indonesia yaitu: REOG, tari Pendet, dll., memprovokasi di AMBALAT dan terakir telah mengirim NOORDIN M. TOP dan Dr. ASHARI untuk mengebom Indonesia

TRI HAJAR SETYAWAN said...

mari berjihad melawan orang yang menyatakan jihad....
mari bersatu hancurkan pengecut... mereka adalah psikopat pembunuh berdarah dingin..
mereka selalu tertawa melihat tubuh berdarah2 dan mayat bergelimangan
merka adalah PSIKOPAT GILA... sewaktu2 mereka melakukan lagi... jadi mari kita bersatu menangkap mereka sebelum mereka melakukan lagi
jangan mengandalkan polisi saja....

surya kusumah said...

Pattani Darussalam - Khattab Media Publication

Wednesday, August 6, 2008
0120071429_Khabar Gembira Untuk Ummah!
Versi: Bahasa Melayu
No Rujukan: 0120071429 - MSM
Tarikh: mang 20 Rejab 1429 Hijriah

Bismillahirrahmanirrahim
KENYATAAN MEDIa indonesia

Majlis Asy-syura Al Mujahidin
Tandzim Al-Qaeda Bahagian kecantikan.di bagdad.


Kepada: Seluruh teroris cinta

Assalamualaikum,

Perkara: Khabar Gembira Untuk Ummah!

Segala puji bagi Allah, Rabb nya para siddiqin, serta shalawat dan salam atas Mujahid dan Murabith terulung, Nabi Muhammad Sallallahualaihi Wasallam.

Amma Ba'du,

Berdasarkan kesepakatan Majlis Asy-Syura Al-Mujahidin yang telah bermesyuarah di kiaracondong bandung pada hari ini, tanggal 21Rejab 1429, Tandzim Al-Qaeda Bahagian kecantikan ingin memberikan khabar gembira kepada ummah dengan tiga hal berikut:



Pertama: Majlis Asy-Syura Al-Mujahidin, Tandzim Al-Qaeda Bahagian kecantikan berjanji akan tetap tunduk bila melihat wanita di kota yang pake bikini.. kecuali kalo di hutan patuh dengan penuh taat terhadap Allah Rabbul Jalil dan Rasulullah Sallallahualaihi Wasallam dalam meneruskan usaha jualan sate yang telah kita rintis yang penuh Barakah ini. Kami akan sentiasa memelihara niat kami dalam cinta ini dan akan berusaha gigih dalam menegakkan kalimah Allah di muka bumi ini disamping memacu usaha jualan sate kita inih fraksi-fraksi di partai teroris cinta yang telah kita bina bersama di Asia Tenggara, insyaallah.

Kedua: Majlis Asy-Syura Al-Mujahidin, Tandzim Al-Qaeda Bahagian kecantikan mengulang kembali baiah/ikrar kami untuk tetap taat terhadap Ulil,komo,dan piko pemimpin para teroris cinta,acun,pian,aep,uwil dan banyak lagi yg lainnya serta timbalan beliau Asy-siik banget Alpuket Aman Azan magrib Hauuss doong. Kami akan terus berdendang dibawah bendera soneta grup yang beliau kibarkan selagi mana ketaatan kepada beliau itu tidak menyalahi ketaatan kepada Allah dan Rasulullah Sallallahualaihi Wasallam. Kami sesekali tidak akan meninggalkan baiah/ikrar kami ini dan kami tidak akan meminta ianya dibatalkan, insyaallah.

Ketiga: Majlis Asy-Syura Al-Mujahidin, Tandzim Al-Qaeda Bahagian kecantikan akan memulakan kempendudukan baru perceraian sumi istri yang dinamakan dengan TENG MANUK TENG ANAK MERAK KUKUNCUNNGAN, bermula Muharam 1430. Segala perkara tentang PERCERAIAN SUAMI ISTRI ini akan kekal rahsia sehingga perceraian suami istri ini dimulakan kelak insyaallah. Kempen baru ini yang akan menjadi satu kejutan baru bagi para pedangdut yg ada di indonesia di Asia tenggara insyaallah, memerlukan doa daripada seluruh ummah ini. Kaum muslimin juga diminta bersiap sedia bermula sekarang untuk menggabungkan diri dalam kempen ini. Serentak dengan itu juga, Majlis Asy-Syura Al-Mujahidin, Tandzim Al-Qaeda Bahagian kecantikan telah menstrukturkan kembali kepimpinan organisasi mengikut penstrukturan berikut untuk mendepani perubahan yang mungkin berlaku setelah bermulanya kempen itu kelak:



STRUKTUR KEPIMPINAN TERTINGGI MAJLIS ASY-SYURA AL-MUJAHIDIN

Amir Majlis Syura
acun sikasep nu teu al dangdutin dong

Timbalan Amir
Asy-Syeikh ahmad sopian tukang las bu lili

Jeneral Awwal
Asy-Syeikh williy nugraha pagawe bec bagian clining servis

Jeneral Thani
Asy-aep saefuloh pimpinan orkes melayu RINDU ORDER


Semoga Allah meredai kita semua.

Dan kemenangan itu milik Allah seluruhnya.

Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar!

Asy-Syeikh Abu GALUNGGUNG Hafizahullah KITU AH
Muhajir dan Mujahidup dan matiku hanya untuk cinta Pattani terong yang ada di lembang Darussalam
Merangkap Jeneral Awwal
Majlis Asy-Syura Al-Mujahidin
Tandzim Al-Qaeda Bahagian kecantikan
Posted by Karaoke yuu Media Publication at 8:30 AM
16 comments:

cia said...

lodudud said...

terima kasih atas kabar buruk na

al-khattab93 said...

marilah kita pergi dulu ke patani.. nanti kita cari caranya